MAR-P200 מרסס להקצפה 2 ליטר
16 במרץ 2020
MAR-S100IN מרסס לבן 1 ליטר
16 במרץ 2020
הצג הכל

MAR-P7000 מרסס להקצפה 7 ליטר

תיאור

מרסס לחיטוי ולהקצפה 7 ליטר עם רצועה וציור 170 ס"מ

עבור אנשים רבים, קצף הוא רק בועות באוויר, אך עבורנו הקצף הוא הכלי החדש שלך. הודות ל מקציפי אקסל החדשים שלנו, תוכלו לראות את הקצף כמונו. תקבלו מאיתנו את הקצף בשלוש צורות שונות אשר תוכלו להשתמש בהן באופן אין-סופי של שימושים. אנו נותנים לכם את הכלי ליצור עולם נקי ומבריק.

עוד על מקציף :3 מצבי הקצפה: 3 רפידות הקצפה יוצרות צורות שונות של הקצפה. פשוט הכניסו את הרפידה המתאימה על מנת ליצור את הקצף הנחוץ – מקצף נוזלי, מושלם עבור הפיכת משטחים לא-אחידים לקצף דחוס, אשר נשאר לאורך זמן על משטחים אנכיים.

בקבוק חכם: הפרופילים הארגונומיים בגוף המרסס מאפשרים אחיזה נוחה וחזקה. היא משפרת באופן משמעותי את נוחות העבודה, ומצמצמת את הצורך בכוח הנדרש לפתוח ולסגור את ראש המרסס

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.