מכונות פוליש לרצפה

למה לרכוש מכונת פוליש לרצפה ?

באמצעות מכונת פוליש לרצפה תוכלו לייצר רושם טוב על הלקוחות והמבקרים בעסק.

באמצעות מכונה כזו, תוכלו להגיע לרמת ניקיון ואסתטיקה גבוהה מאוד במוסד ציבורי או בעסק. הדבר הראשון אליו ישים לב לקוח הנכנס אל הבנק, אל בית המלון או אל בית החולים הוא רצפה מבריקה ואת תוצאה זו ניתן להשיג רק באמצעות פוליש לרצפה. הדבר משמעותי במיוחד כאשר ישנן מרצפות גדולות הנראות כמעט כמשטח אחד גדול ללא פסי הפרדה. עם הזמן, מצטברים אבק וחלקיקי לכלוך קטנים אשר גם ניקיון יסודי מספר פעמים ביום אינו מצליח להסיר. לשם כך נדרש כבר טיפול פוליש לרצפה יסודי ומקיף יותר. לשם כך, ישנן חברות שאפשר לשכור את שירותיהן. חברות אלו יגיעו עם ציוד מתאים לבית העסק, כמו מכונת פוליש לרצפה מקצועית ואיכותית, חומרי ניקוי מקצועיים ועוד.

איזה מכונות פוליש לרצפה כדאי לרכוש?

מכונות פוליש לרצפה ייתנו את המענה הנדרש, יחדשו את מראה הרצפות ויחזיר להן את הברק. רכישת מכונת פוליש היא השקעה חד פעמית שתאפשר לכם לבצע פוליש ולחדש את מראה הרצפות בכל זמן. גם עבור הלקוחות וגם עבור העובדים במקום, רצפה מבריקה נותנת תחושה אחרת ומעשירה את נראות המקום.

מומלץ לבצע רכישת מכונת פוליש וקרצוף משטחים מספק שאפשר לסמוך עליו. מכונות פוליש לרצפה הן מכונות קרצוף משטחים באמצעות מברשת או סקוץ'. למכונת פוליש לרצפה קיים מגוון רחב של מכונות קרצוף במהירויות שונות כגון להברקה במהירות של 1,100 סל"ד או מכונות פוליש עם שתי מהירויות וגם מכונת פוליש במהירות נמוכה – אנו ממליצים במיוחד על מכונת פוליש תוצרת חברת Cleanfix השווייצרית – מכונת זו היא בעלת יכולת תימורן גבוהה, וזאת בזכות המגב שמותקן מאחורי המברשת ו"עוקב" אחרי תנועת הסיבוב והתמרון של המכונה.

למה לרכוש מכונת פוליש לרצפה אצלנו ?

בזכות הוותק שלנו בשוק וכן בשל היקף פעילותנו, ביכולתנו להציע ללקוחותינו את מיטב המוצרים במחירים ללא תחרות, כמו גם שירותי תחזוקה למגוון מכונות פוליש שאנו משווקים. לרשותנו מערך שירות מנוסה ומיומן, אשר ערוך לספק מענה מהיר ומקיף לכל לקוחותינו בכל תקלה, בעיה או צורך.

לרשותנו צוות עובדים עתיר ניסיון, אשר מונה אנשי מקצוע מומחים וכן מאגר גדול של חלקי חילוף מתכלים ואינטגרליים, כאחד. באופן זה ביכולתנו להעמיד לרשות לקוחותינו מענה יעיל ומהיר בכל רגע נתון. לכן, אתם יכולים להיות בטוחים שצוות סיגמא ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולהשיב על כל שאלה ובקשה ולסייע לכם בבחירת המוצר ו/או השירות המתאים ביותר עבורכם.

לפרטים על מכונות פוליש וקבלת ייעוץ בבחירת מכונת פוליש המתאימה לצרכים שלכם באופן מדויק, צרו איתנו קשר בטלפון 04-6228688

מציג את כל 9 התוצאות

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.