sp-plugs-1.jpg
פלאגים שונים לטעינת מצברים
8 באפריל 2015
hadracha_100.jpg
קורסים והשתלמויות לחברות
9 באפריל 2015
הצג הכל

פתרונות ניקוי תעלות מיזוג אוויר

£0.00

תיאור

ניקוי מערכות מיזוג אוויר – מבוא

תעשיית איכות אוויר במבנים ממשיכה ללמוד על הבעיות הקשורות באיכות הסביבה במקומות סגורים בהם אנו חיים ועובדים. כיום קיימות בעולם הגדרות, כגון "תסמונת מחלות מבנים" ומשברים, כגון מחלת הליגיונרים, שגרמו להעלאת המודעות לבעיות והשפעתם על בריאותנו.
כיום ידוע שמערכות מיזוג האוויר קירור/חימום מהוות מוקד לפגיעה בבריאות הציבור.

מחקר הסוכנות להגנת הסביבה בארה"ב E.P.A – Enviromental Protection Agency קובעת, שרמת הזיהום אליה נחשפים האדם ובע"ח במקומות סגורים גבוהה בממוצע פי 2 עד פי 5 (!) ביחס לרמה המקבילה במקומות פתוחים. במחקר אף נמצאו מקרים בהם רמת הזיהום הייתה גבוהה פי 100.
מחקרים שביצעה American Lung Association מצביעים על כך, שבני אדם נמצאים במקומות סגורים 90% מהזמן. אי לכך, רמת הסיכון של בני אדם ובע"ח לחלות במחלות שונות הינה גבוהה במיוחד במקומות כאלה ביחס למקומות פתוחים. דבר זה כמובן משפיע ישירות על בריאותם של אנשים צעירים, מבוגרים, חולים כרוניים ובמיוחד אלה הסובלים ממחלות דרכי הנשימה ולב.

לפי מחקרים ארוכי טווח של American College of Allergists נמצא, כי 50% מכלל המחלות נגרמות או מחמירות כתוצאה מזיהום מערכות מיזוג אויר.
מצב תעלות מיזוג אויר ללא טיפול

סיגמא מנקה מערכות מיזוג אויר מרכזיות בשיטה חדשנית ומקיפה

בניגוד לחברות אחרות, המנקות תעלות של מערכות מיזוג אויר מרכזיות בשאיבה רגילה, אנו מחדירים לתעלות מיזוג האויר מערכת המנקה ומקרצפת את דפנות התעלות ובמקביל שואבות את החומר המקורצף החוצה.

הפעולה מלווה בפיקוח של מערכת טלוויזיה במעגל סגור, המפקחת אחרי ביצוע הניקוי בכל שלב על מנת לוודא ביצוע מושלם של תהליך הניקוי לכל אורך הטיפול.

ניקוי תעלות מיזוג אוויר – סרטוני הדגמה:
לסרט 1 בתנובה רחובות לחץ כאן
לסרט 2 בתנובה רחובות לחץ כאן
לסרט 1 בי"ח איכילוב לחץ כאן
לסרט 2 בי"ח איכילוב לחץ כאן
לסרט 3 בי"ח איכילוב לחץ כאן
לסרט 1 אל על לחץ כאן
לסרט 2 אל על לחץ כאן
לסרט 3 אל על לחץ כאן
לתמונות מעבדות מקורות צפון לחץ כאן
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.