ניקוי חלונות בגובה / ניקוי חלונות בסנפלינג

ניקוי חלונות בגובה / ניקוי חלונות בסנפלינג

ניקיון חלונות בגובה / ניקוי חלונות בסנפלינג ברמה גבוהה הוא חשוב ביותר ליצירת רושם טוב של החברה על לקוחותיה. חלונות נקיים הם חלק בלתי נפרד מהניקיון הנדרש על מנת ליצור רושם זה. במיוחד במגדלים ישנה הקפדה על ניקוי החלונות, גם מבחוץ, בכדי לתת להם ולמבנה מראה יוקרתי ונוצץ. היום ישנם פתרונות המאפשרים ניקוי חלונות בסנפלינג וישנן חברות המתמחות במתן שירותים אלה.

שיטות לניקוי חלונות בגובה

ישנן מספר שיטות מרכזיות לניקוי חלונות בגובה. אחת השיטות היא ניקוי חלונות בסנפלינג. מנקה החלונות גולש מגג המבנה כשהוא קשור היטב לחבל. שיטה נוספת לניקוי חלונות בגובה היא במות הרמה.

על מנת לבצע ניקוי חלונות בסנפלינג יש צורך באבזור מתאים. היום ישנם גם כלים ומכשירים המקלים על הגולש בסנפלינג לבצע את עבודתו. ישנן גם מערכות חליפיים לניקוי חלונות בסנפלינג המאפשרות לבצע את ניקוי החלונות מבלי להגיע לגובה החלון.

סיגמא מספקת מגוון פתרונות לניקוי חלונות בגובה 

ניקוי חלונות בגובה עם הפתרונות של סיגמאאנו מציעים מגוון מערכות ובנפחים שונים לאוסמוזה הפוכה המספקות מים לניקוי בגובה, סיגמא משווקת טלסקופים לניקוי חלונות בגובה מתוצרת חברת Unger הגרמנית – החברה המובילה בעולם ברמה ואיכות, וגם מוצרי חברת Ionic, המאפשרים להגיע לגובה המתאים ע"י הארכת טלסקופים בפשטות לגובה הרצוי בעת ניקוי חלונות בגובה.

אביזרים לניקוי חלונות בגובה

בנוסף, סיגמא משווקת אביזרים כמו מגבים לניקוי חלונות בגובה ברחבים שונים, ידיות וטלסקופים לניקוי חלונות בגובה – כל הכלים שמאפשרים להימנע מכתמים וללא צורך בפעולת ניגוב. כמו כן, אצלנו תמצאו סקרייפרים, סכינים ופרוות במידות שונות על מנת להקל על ניקוי חלונות בסנפלינג. כחברה ותיקה ועתירת מוניטין, אנו בסיגמא, מתגאים במסורת השירות שלנו ובקשרים הענפים שלנו בתעשייה, בארץ ובחו"ל. אצלנו תהנו ממחירים מצוינים והוגנים, ותנאי תשלום נוחים, וכמובן מערך שירות מקצועי, המאפשר לנו לספק מענה מהיר, מקצועי ויעיל לכל בעיה ותקלה – לקוחות סיגמא יודעים שיזכו אצלנו למענה לכל בקשה.

מציג את כל 5 התוצאות

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.